14 prostych trików, które znacznie przyspieszą zasypianie. Koniec z niewyspaniem!

Często zdarza się, że gdy następnego dnia musimy wstać wypoczęci i wyspani, to nasz organizm płata nam figla i mówi stanowcze „NIE” przy zasypianiu.

Dzięki tym sposobom genialnym sposobom szybko uda Ci się zasnąć i przejść w świat Morfeusza.

 

A przynajmniej kilka jej stron. Zobaczysz, że nudna lektura szybko Cię znudzi i sprawi, że zaśniesz w kilka sekund.

Zgaś wszystkie główne światła w sypialni i został tylko lampkę nocną lub świeczki. Będzie to sygnał dla Twojego organizmu, że czas spać.

Zawsze próbuj kłaść się spać o tej samej godzinie.

Przed snem unikaj ekranów telefonu, telewizora czy laptopa. Ich światło męczy nasze oczy, jednak sprawia, że nasz mózg wciąż pracuje.

Biały szum uspokaja nie tylko dzieci, ale też dorosłych. Obecnie istnieje wiele aplikacji na telefon z białym szumem.

Naukowcy potwierdzają, że nawet dzieciom śpi się lepiej, gdy w pokoju panuje temperatura pomiędzy 18°C a 21°C. Może się wydawać, że taka temperatura jest za niska, jednak warto przed snem na chwilę otworzyć okno.

Ciepłe mleko z miodem to dobry sposób, który ułatwi zasypianie. Pamiętaj jednak, żeby wypić trunek co najmniej pół godziny przed położeniem się spać.

Jedzenie tłustych i ciężkich potraw przed snem to nie najlepszy pomysł. Jeśli przed snem dopadnie Cię głód, lepiej zjedz jakąś lekką przekąskę lub kanapkę.

Gorąca kąpiel rozluźni Twoje mięśnie i zrelaksuje całe ciało.

Pij kawę tylko rano, a jeśli w ciągu dnia czujesz się senny wypij dużą ilość wody lub kawę bezkofeinową.