10 prostych i relaksujących ćwiczeń dla Twoich zmęczonych oczu. Zajmą tylko 15 minut

Dzisiejszy skomputeryzowany świat niesamowicie męczy nasze oczy. Większość z nas spędza przed monitorem naprawdę długie godziny. Coraz więcej osób skarży się na problemy, które się z tym wiążą – bóle oczu, głowy, rozmyty obraz czy też świąd lub pieczenie. Dlatego konieczne jest prawidłowe dbanie o nasz narząd wzroku.

Dziś mamy dla Was zestaw 10 ćwiczeń, które zajmą tylko 15 minut, a przynoszą potrzebną ulgę.

1. Patrzenie w ciemność

brightside.me
brightside.me

Połóż łokcie na stole, a dłońmi zakryj twarz. Zamknij oczy i zrelaksuj się, wpatrując się w ciemność. W takiej pozycji wytrzymaj kilka minut.

2. Z boku na bok

brightside.me
brightside.me

Stań lub usiądź prosto i patrz przed siebie. Następnie bez ruchu głową spoglądaj raz w lewą, a raz w prawą stronę. Niech pracują tylko Twoje oczy. Powtórz 5 razy i odpocznij chwilę. Wykonaj 3 takie serie.

3. Góra – dół

brightside.me
brightside.me

Stań lub usiądź prosto i patrz przed siebie. Następnie bez ruchu głową spoglądaj raz w górę, a raz w dół. Nie bój się marszczenia czoła i brwi. Powtórz 5 razy i odpocznij chwilę. Wykonaj 3 takie serie.

Źródło: brightside.me | Fotografie: brightside.me