10 prostych i relaksujących ćwiczeń dla Twoich zmęczonych oczu. Zajmą tylko 15 minut

4. Na ukos

brightside.me
brightside.me

Spójrz przed siebie, następnie trzymając głowę prosto, skieruj swój wzrok w lewy dolny róg. Później spójrz w prawy górny róg. Powtórz 5 razy, odpocznij chwilkę. Znów popatrz przed siebie i powtórz ćwiczenie w przeciwnym kierunku. Wykonaj 3 serie.

5. Koła

brightside.me
brightside.me

Usiądź wygodnie i zrelaksuj się. Spójrz w lewo i spróbuj zataczać wzrokiem krąg w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara 5 razy. Następnie także 5 razy w przeciwną stronę. Wykonaj po 3 takie serie.

6. Blisko, daleko

brightside.me
brightside.me

Weź w dłoń ołówek i trzymaj go w odległości około 20 – 30 centymetrów od twarzy. Przyjrzyj mu się bardzo dokładnie, następnie skieruj swój wzrok na jakiś przedmiot w dali i również postaraj się skoncentrować na jego szczegółach i znów na ołówek. Powtórz 5 razy i odpocznij. Następnie wykonaj jeszcze 2 takie serie.