10 prostych i relaksujących ćwiczeń dla Twoich zmęczonych oczu. Zajmą tylko 15 minut

7. Koncentracja #1

brightside.me
brightside.me

Usiądź wygodnie i spójrz przed siebie, następnie zwróć swój wzrok w górę i do środka. Tak, jakbyś przyglądał się punktowi między brwiami. Znów spójrz prosto i znów na punkt pomiędzy brwiami. W sumie wykonaj 5 powtórzeń w 3 seriach.

8. Koncentracja #2

brightside.me
brightside.me

Usiądź wygodnie i spójrz przed siebie, następnie zwróć swój wzrok w dół i do środka. Tak, jakbyś patrzył na czubek swojego nosa. Znów spójrz prosto i znów na czubek nosa. W sumie wykonaj 5 powtórzeń w 3 seriach.

9. Masaż #1

brightside.me
brightside.me

Zamknij oczy i skoncentruj się na nich. Zmruż mocno powieki na 2 – 3 sekundy i rozluźnij na chwilkę. Powtórz 10 razy.

10. Masaż #2

brightside.me
brightside.me

Zamknij oczy i delikatnie masuj powieki kolistymi ruchami, chwilkę w jedną i chwilę w drugą stronę. Pamiętaj, żeby nie naciskać zbyt mocno. Powtórz masaż po 10 razy w każdą stronę.

Mamy nadzieję, że te ćwiczenia przyniosą ulgę Waszym zmęczonym oczom.