12 prostych ćwiczeń, dzięki którym uzyskasz zamierzone efekty. Nie będziesz czekał na nie długo!

Idealna figura – każdy z nas o niej marzy. Niestety wiele osób już na samym starcie zakłada, że nie jest w stanie osiągnąć zadowalających efektów i rezygnuje z walki o wymarzone ciało. A to duży błąd.

Jak się zaraz przekonasz, istnieją ćwiczenia, które nie powinny sprawić Ci większych problemów. Są proste i przynoszą szybkie efekty. Połączenie idealne, prawda?

Instrukcja:

Połóż się na plecach z nogami ułożonymi w kierunku sufitu. Ramionami rozciągniętymi ponad głową, sięgaj do stóp, zatrzymując się kilkanaście centymetrów od nich. Dla zwiększenia trudności możesz użyć piłki lekarskiej. Powtarzaj przez 15-30 sekund, aż zaczniesz odczuwać pieczenie w tułowiu. Uwaga: Pamiętaj, aby nie naprężać szyi podczas tego ćwiczenia.

Siedzisz przy biurku cały dzień? Dzięki temu ćwiczeniu wzmocnisz mięśnie pleców i popracujesz nad swoją postawą.

Instrukcja:

Leżąc na brzuchu, nie odrywając bioder od podłogi, unoś nogi i ręce kilka centymetrów na podłogą. Podnoś równocześnie prawą rękę i lewą nogę i odwrotnie. Powtarzaj ten ruch w 3 seriach, po 15 powtórzeń.

Tak! To ćwiczenie bardzo go przypomina, ale masz szczęście – nie musisz znać zasad tej gry. Wszystko czego potrzebujesz to odrobinę przestrzeni, buty do biegania i 30 sekund! To ćwiczenie jest intensywne i poprawi Twoje krążenie!

Instrukcja:

Z lekkim ugięciem w kolanach, szybko poruszaj nogami (raz do góry idzie lewa, raz prawa noga). Upewnij się, że nogi unosisz nisko w celu umożliwienia szybkich ruchów. Może mała wizualizacja? Wyobraź sobie, że musisz szybko poruszać nogami, bo stoisz na rozgrzanym węglu! Powtarzaj przez 30 sekund w 5 seriach.

Te ćwiczenia są niesamowite z jednego powodu: można wykonywać je dosłownie wszędzie. Tak, nawet stojąc na podłodze w salonie pośród zabawek, których nawet nie musisz sprzątać.
Instrukcja:

Krok 1: Stań w małym rozkroku, z jedną rękę trzymaną wysoko i odpowiadającą jej nogą skierowaną na zewnątrz.
Krok 2: Jednym ruchem prowadź kolano do góry w kierunku łokcia, wyginając ciało w bok.
Krok 3: powtarzaj po drugiej stronie ciała.
Wykonaj 10 do 12 powtórzeń po każdej stronie.

Instrukcja:

Uklęknij podpierając się stopą z tyłu, po czym odepchnij swoją tylną nogę, kopiąc nią wysoko w powietrze. Ćwiczenie ma na celu doprowadzenie nogi na około 90 stopni względem ciała. Kontynuuj ćwiczenie przez 60 sekund, a następnie zmień nogę.

Taki spacer to świetny trening dla całego ciała, który pomaga zwłaszcza w kształtowaniu górnej części – w sam raz na letnie sukienki bez rękawów!

Instrukcja:

Rozpocznij w pozycji „deski”. Utrzymaj tę pozycję przez chwilę, po czym unieś swoje biodra w powietrze. Wytrzymaj w tej pozycji przez chwilę, a następnie wróć do pierwotnej „deski”. Wykonaj 5 powtórzeń.

Instrukcja:

Odwróć piłkę BOSU do góry nogami i złap rękami jej krawędzie. W takiej pozycji należy wykonać 5 serii po 5 pompek. Piłka BOSU nadaje dodatkowy poziom trudności, ponieważ aktywuje mięśnie tułowia podczas każdego powtórzenia.

To ćwiczenie jest bardzo proste, więc możesz je wykonać zarówno w salonie, jak i kuchni.

Instrukcja:

Chwyć obiema rękoma oparcie krzesła, jednocześnie utrzymuj wyprostowane plecy. Unoś nogę pod kątem 45 stopni, ale pamiętaj o zachowaniu równowagi. Powtarzaj ćwiczenie przez minutę dla każdej z nóg (ok. 30 wymachów). Pamiętaj o zachowaniu prostej postawy, nie pochylaj się do przodu, utrzymując klatkę piersiową w jednej pozycji. W tym ćwiczeniu pracują jedynie biodra i nogi.

To ćwiczenie pomoże uzyskać Ci idealny kształt brzucha.

Instrukcja:

Połóż się na plecach, ręce umieść pod głową, a wyprostowane nogi utrzymuj nisko nad podłogą. Następnie zginaj jedną nogę w kolanie zbliżając do niego przeciwległy łokieć – na zasadzie – lewa noga, prawa ręka. Wykonaj 5 serii po 4 powtórzenia na każdą ze stron.

To ćwiczenie możesz wykonywać nawet podczas mycia zębów.

Instrukcja:

Stań prosto z lekko rozstawionymi nogami. Wszystko co musisz zrobić to oderwać pięty od podłogi i unieść ciało na palcach stóp. Staraj się unosić ciało najwyżej, jak tylko się da i wracaj do pozycji wyjściowej.