21 mieszkań, które właściciele wynajmowali nie zważając na koszmarne zgłoszenia najemców
W swoim życiu prawie każdy wynajmował mieszkanie bądź pokój. Jednak nie każdy spotkał się z uprzejmymi i pomocnymi właścicielami. Niektórzy z nich nie reagują na zgłaszane przez lokatorów usterki oraz całkowicie ignorują pojawienie się na ścianach pleśni czy przeciekający sufit. Natomiast kiedy już zdecydują się na interwencję, to stosują tymczasowe środki, które nie rozwiązują problemu.


1. Właściciel przez dwa tygodnie nie reagował na informacje o wodzie kapiącej z sufitu. Zainteresował się dopiero wtedy, kiedy kawałek sufitu wpadł do pokoju

2. Właściciele nie chcieli uwierzyć, że mieszkanie nawiedziła inwazja ślimaków. Skoro nigdy nie słyszeli o takim problemie, to on nie istnieje



3. Nie ma sensu wykonywać poważnego remontu. Powierzchowne rozwiązania są lepsze

4. Termostat zamknięty w klatce. Wszystko po to, aby lokatorzy przypadkiem nie chcieli zbyt mocno ogrzewać mieszkania



5. Kiedy prosisz właściciela o wyższy stół

6. Właściciel potajemnie zainstalował kamerę, która nagrywała również dźwięk



7. Nie ma sensu naprawiać prysznica. Prościej jest zamontować kolejną słuchawkę

8. Sposób właściciela na naprawę przeciekającego sufitu. Niektórzy zrobią wszystko, aby tylko nie wzywać fachowców



9. Wątpliwy recykling opakowania po pizzy

10. Właściciel zaprzestał czyszczenia basenu, gdyż bawiły się w nim dzieci



11. Ten termostat był umocowany na gwoździu i absolutnie nie spełniał swojej funkcji

12. Na taką małą dziurę właściciel zupełnie nie zwrócił uwagi…

13. …ale rurą, która się przez nią przedostała już wykazał zainteresowanie

14. Sufit zostanie naprawiony dopiero w momencie, kiedy spadnie deszcz i będzie można ustalić miejsce wycieku

15. Grzyby wyrastające z sufitu nie stanowią dla wynajmującego żadnego zagrożenia. Ot, nie ma się czym przejmować

16. Właściciel dalej uważa, że w jego mieszkaniu nie ma problemu z wilgocią

17. Pokaźnych rozmiarów przeciek, który, w mniemaniu właściciela, nie jest powodem do niepokoju i nie warto go likwidować

18. Jaki właściciel, takie malowanie okien

19. Ktoś tutaj zupełnie nie dba o bezpieczeństwo swoich lokatorów

20. Jak zreperować pękający sufit? Wystarczy przybić do niego deskę i po problemie (w mniemaniu właściciela oczywiście)

21. Kiedy prosisz właściciela, aby przykręcił wieszak na ręczniki

Miałeś podobne przygody z właścicielami mieszkań?
Zniszczony lokal został zamieniony w czyste i jasne mieszkanie.



Źródła: www.boredpanda.com