×

6 prostych zasad, które zapewnią Ci jędrną i dużą pupę. Wszystko naturalnymi metodami!

Kształtne pośladki to marzenie kobiet. Wiele pań uważa, że można je osiągnąć tylko i wyłącznie za pomocą ćwiczeń. Oczywiście jest w tym sporo prawdy, ale do tego trzeba zadbać o odpowiednia dietę. Dzięki tym cennym wskazówkom będziesz mieć pupę, o której od dawna marzyłaś!

Podstawowe wskazówki

  • nie osiągniesz wymarzonego celu bez ćwiczeń
  • musisz pamiętać o zasadzie: intensywne ćwiczenia + posiłek regenerujący po treningu
  • ważne jest to, co jesz
  • pamiętaj o tej prostej zasadzie: jeśli chcesz zwiększyć swoją wagę, powinnaś jeść więcej. Jeśli chcesz po prostu zwiększyć swoje pośladki, musisz jeść regularnie!
  • nadmiar jest zły, dlatego nie przesadzaj z białkiem lub węglowodanami, ponieważ może to prowadzić do problemów zdrowotnych
  • co najmniej raz dziennie jedz owoc

1. Białka

  • Jeśli ćwiczysz od dłuższego czasu, na pewno wiesz, że po treningu należy pić proteinowego shake’a.
  • Można także wspomagać się w inny, naturalny sposób i dodać do swojego menu: tuńczyka, jajko, indyka, kurczaka, tilapię, rośliny strączkowe, serek wiejski i ryby.

2. Węglowodany

Zrezygnuj z białego chleba i makaronu. Węglowodany, które pomagają utrzymać dobre mięśnie to quinoa, brązowy ryż, owies, płatki zbożowe, słodkie ziemniaki i kuskus.

3. Tłuszcze

W przeciwieństwie do złych tłuszczów, dobre tłuszcze zapewniają wiele korzyści zdrowotnych. Na pewno powinnaś ich szukać w oleju z ryb, oliwie z oliwek z pierwszego tłoczenia, migdałach, orzechach włoskich i maśle orzechowym.

4. Warzywa

Skoncentruj się na warzywach bogatych w przeciwutleniacze, takich jak brokuły, szpinak, jarmuż i inne zielone warzywa. Co jest w tym najlepsze? Możesz jeść, ile tylko chcesz 🙂

5. Ćwiczenia

Pamiętaj, że bez tego nie zobaczysz efektów! Najważniejsze są przysiady, ale jest wiele innych pozycji, dzięki którym Twoja pupa znacznie się powiększy. Dobre rezultaty osiąga się także poprzez wykonywanie wykroków oraz unoszenie bioder w pozycji leżącej. Oczywiście każde ćwiczenie wymaga konsultacji ze specjalistą. Gdy będziesz wiedziała, czy możesz trening wprowadzić w życie, nie pozostaje nic innego, jak podążać do swojego celu. Powodzenia!

Może Cię zainteresować

zamknij