×

6 prostych ćwiczeń, które podniosą Ci piersi w naturalny sposób. Bez drogich operacji!

Obwisłe piersi prędzej czy później stają się problemem każdej z nas. Wydaje nam się, że nic nie można z tym zrobić i już do końca życia będziemy walczyć z grawitacją. Otóż, moje drogie – wcale nie musi tak być, a dzięki tym prostym ćwiczeniom z jogi Twoje piersi znów będą w formie.

 

1. Virabhadrasana II (wojownik II)

Przy tym ćwiczeniu wzmacniasz klatkę piersiową, kręgosłup i pozytywie wpływa ono na trawienie i zwiększa koncentrację i równowagę. Dlaoptymalnego efektu powtarzaj czynność 7-10 razy.

1. Rozstaw szeroko nogi.
2. Obróć prawą stopę o 90 stopni na zewnątrz, a lewą nogę lekko do wewnątrz.
3. Weź oddech i rozstaw ręce na wysokości ramion.
4. Opuść prawe kolano tak, aby tworzyło kąt 90 stopni.
5. Odwróć głowę w kierunku prawej ręki.
6. Zrób 4-5 oddechów.
7. Odwróć się i powtórz tę pozycję w drugą stronę.

cwiczenia na opadajacy biust (1)

2. Ikonsana (Trójkąt)

Ta pozycja nie tylko ujędrni biust, ale wzmocni Twoje mięśnie, uelastyczni biodra i szyję.

1. Stań prosto, ręce w linii prostej złóż na klatce piersiowej, naskocz na podłogę, rozszerzając tym samym nogi. Stopy powinny być równoległe do siebie.
2. Obróć prawą stopę o 90 stopni na zewnątrz.
3. Następnie należy wyciągnąć prawą rękę w górę. Lewa ręka pozostaje tak jest jest.
4. Zwróć się ciałem w stronę prawą, podążając za prawą ręką tak, jakbyś chciała dotknąć prawej kostki.
5. Lewa ręka jest teraz wyciągnięta ku górze.
6. Zwróć twarz także w lewą stronę.
7. Następnie wróć do pozycji wyjściowej.
8. Ręce połóż na biodrach z tyłu i wyciągnij się.
9. Powtórz to dla drugiej strony.

3. Bhujangasana (Kobra)

To ćwiczenie rozciąga brzuch, ramiona i klatkę piersiową. Wzmacnia również pośladki.

1. Połóż się na brzuchu twarzą do podłogi. Stopy na szerokości bioder, a palce stóp wciśnięte w podłogę.
2. Dłonie połóż tuż przy szyi. Upewnij się, że palce się wyciągnięte do przodu.
3. Podnieś powoli ciało, korzystając z siły ramion.
4. Oddalaj barki od uszu.
5. Pośladki powinny być rozluźnione, brzuch spięty.
6. Wyciągaj szyję, która jest naturalnym przedłużeniem kręgosłupa. Jeśli możesz, odchyl głowę tak, aby spojrzeć w górę.
7. Oddychaj głęboko.
8. Przy wydechu można ciało z powrotem opuszczać powoli na ziemię.

cwiczenia na opadajacy biust (2)

4. Dhanurasana (Łuk)

Kto nie tylko chce się pozbyć obwisłych piersi, ale i wyćwiczyć mięśnie brzucha, nóg i pośladków, powinien zrobić to ćwiczenie, które trzeba powtarzać 2-3 razy.

1. Połóż się na brzuchu na macie z czołem wbitym w podłogę. Stopy na szerokości ramion i palce wciśnięte w matę.
2. Złap stopy w swoje dłonie.
3. Weź głęboki wdech i napnij mięśnie brzucha.
4. Wyprostuj się i trzymać głowę prosto.
5. Opuść nogi i połóż się z powrotem na brzuchu.

5. Chakrasana (Koło)

To ćwiczenie pobudza krążenie i koryguje złą postawę.

1. Połóż się na plecach na podłodze i nogi zegnij w kolanach, pamiętając o tym, aby stopy były jak najbliżej pośladków.
2. Ręce przyłóż do uszu tak, jakbyś przygotowywała się do zrobienia mostka.
3. Wypchnij miednicę w górę. Kolana powinny pozostać na szerokość bioder.
4. Wyobraź snie niewidzialna nić, która ciągnie Cię do góry.
5. Spróbuj maksymnalnie wyciągnąć ręce i wytrzymać w pozycji przez 30 sekund.
6. Powoli opuszczaj swoje ciało – najpierw pośladki, później ręce i nogi.

6. Ustrasana (Wielbłąd)

To ćwiczenie jest dobre dla osób z problemami krążenia. Ponadto wzmacniasz plecy i klatkę piersiową.

1. Usiądź na kolanach z wyprostowanymi plecami.
2. Możesz położyć ręce na biodrach i delikatnie zacząć się odchylać. Po pewnym czasie ręce przenieś na stopy, wypychając miednicę.
3. Wytrzymaj w pozycji przez około 30 sekund.
4. Wykorzystując mięśnie brzucha, wróć do wyjściowej pozycji.

cwiczenia na opadajacy biust (3)

Może Cię zainteresować

zamknij