NewsyPowstało opakowanie wielokrotnego użytku na dezodorant. Łączy design, użytkowość i ekologię

Powstało opakowanie wielokrotnego użytku na dezodorant. Łączy design, użytkowość i ekologię

Powstało opakowanie wielokrotnego użytku na dezodorant. Łączy design, użytkowość i ekologię
Katarzyna
28.10.2019 12:43

Każdego dnia wielkie firmy, naukowcy i ekolodzy zastanawiają się jak sprawić, aby codzienne życie nie musiało opierać się na użyciu tak dużej ilości plastików. Mnóstwo osób stara się wieść ekologiczne życie, jednak nie zawsze da się w 100% wyeliminować plastik. Projektanci głowią się, jak stworzyć ładne i ekologiczne przedmioty, które będą użyteczne i ostatnio jednej marce się to udało. Oto pierwszy ekologiczny dezodorant w opakowaniu wielokrotnego użytku.

Marka Myro od lat zajmuje się produkcją ekologicznych dezodorantów oraz odświeżaczy powietrza. Ostatnio marka rozpoczęła współpracę ze studiem Visibility, pochodzącym z Nowego Jorku. Połączenie sił miało służyć stworzeniu ładnie wyglądającego opakowania na dezodorant z wymiennymi wkładami. Jak to dokładnie wygląda? Po zakończeniu dezodorantu, opakowanie można ponownie użyć, uzupełniając je nowym kosmetykiem. W ten sposób nie wzrośnie ilość nowych odpadów kosmetycznych. Dodatkowo, designerskie "etui" na ekologiczny dezodorant, został wykonany z plastiku, który można poddać recyklingowi. Ilość plastiku, jaka została użyta do stworzenia opakowań została także zmniejszona o blisko 50%.

Obraz

Etui na dezodorant można wybrać z pięciu pastelowych kolorów. Minimalistyczny design sprawia, że opakowanie wygląda bardzo elegancko i nowocześnie. Bryła dobrze trzyma się w dłoni, ani nie toczy się po powierzchni. Producenci zapewniają, że etui pasują do większości dostępnych na rynku, dezodorantów bez opakowania.

mymyro.com
mymyro.com
mymyro.com
mymyro.com
mymyro.com
mymyro.com
mymyro.com
mymyro.com
Jak Ci się podoba pomysł wielokrotnego opakowania na dezodorant? Gdyby dezodoranty bez opakowania były łatwiej dostępne, kupiłabyś takie etui? Daj nam znać w komentarzach!
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także