23 dowody na to, jak producenci oszukują konsumentów. Ich premedytacja nie zna granic
Istnieją producenci, którzy nie cenią sobie uczciwości. Wytwarzają rzeczy budzące jedynie rozczarowanie i złość konsumentów. Oczywiście wytwórcy są na tyle sprytni, że projektują zwracające uwagę opakowania. Natomiast już w środku umieszczają żywność, kosmetyki czy zabawki, które nie mają nic wspólnego z kuszącymi zdjęciami smakowicie wyglądających ciastek czy lodów.


1. Gdzie podział się cały mak?

2. Czasami nie warto oszczędzać na zakupach. Tańsza wersja wagi nie posiada nawet cyfr



3. Duże opakowanie, mała pasta

4. W pudełko miało być 800 klocków. Okazało się, że 550 elementów przypomina maleńkie, żółte kropki



5. Trik pozwalający uwierzyć kupującym, że w opakowaniu znajduje się więcej kremu

6. Oto sposób na sztuczne powiększenie opakowania czekoladek



7. Dziwnym trafem żel pod prysznic w wersji XXL wygląda tak samo, jak jego regularny odpowiednik

8. Kolorowe długopisy, do których włożono niebieskie wkłady



9. Pizza z salami zawiera tylko jeden plasterek wędliny

10. Zdecydowanie przeskalowane pudełko



11. W opakowaniu miało być 50 spinaczy…

12. Tyle samo kremu, a jaka różnica w wielkości słoiczka

13. Producent pozazdrościł zakochanym czekoladek

14. Ktoś zapomniał o orzechach

15. Każda dziewczynka przeżyje ogromne rozczarowanie, kiedy otworzy to pudełko

16. Ilość nadzienia została zminimalizowana

17. Włożenie do opakowania folii, pozwoliło zaoszczędzić na słodyczach

18. Karłowate kredki

19. Oczekiwania były ogromne, ale rzeczywistość okazała się rozczarowująca

20. Detale miały być złote

21. Oto jak etykieta potrafi zwiększyć długość przekąski

22. Ciasteczka dla mało wymagających

23. Producent postawił tylko na podstawowe kolory

Kupiłeś kiedykolwiek produkt, który wyglądał inaczej niż na opakowaniu?
Zakupy robione przez Internet nie zawsze należą do udanych.



Źródła: www.boredpanda.com