×

18 wskazówek, których stosowanie wpłynie na jakość Twojego życia. Uczynią je znacznie łatwiejszym

Nikt nie powiedział, że życie jest i będzie proste. Istnieje jednak wiele cennych wskazówek, które znacznie ułatwią Ci rozwiązywanie codziennych problemów, w prosty sposób pomogą zrzucić zbędne kilogramy, wpłynął na Twój poziom koncentracji czy sprawią, że poczujesz się zdecydowanie lepiej.

Poniżej przedstawiamy 18 wskazówek, których stosowanie może wpłynąć na sposób i jakość Twojego życia pod wieloma względami. Przyjrzyj się im uważnie!

1. Jeśli szukasz najtańszych produktów w sklepie, spójrz na półki znajdujące się na samej górze. To tam najrzadziej spogląda większość ludzi.

Public Domain Pictures

2. Świeczki będą palić się dłużej, jeśli umieścisz je w zamrażarce na kilka godzin przed ich podpaleniem.

Flickr

3. Chcąc sprawdzić jakość wydruku, wydrukuj logo Google, które zawiera wszystkie podstawowe kolory.

Google

4. Szybko jesz, szybko będziesz przybierał na wadze. Naukowcy dowiedli, że osoby, które jedzą szybko przybierają około 1,8 kilograma na miesiąc, podczas gdy Ci, co jedzą wolno, około 0,7.

Ellsworth Air Force Base

5. Idziesz do zoo? Załóż ubrania o podobnej kolorystyce do tych, w których pracuje obsługa tego miejsca. Zwierzęta nie będą się przed Tobą chować, a będą zaciekawione.

Wikimedia Commons

6. Banan jest znany jako „owoc szczęścia”. Jedz jednego banana na śniadanie, a poprawisz sobie nastrój i znacznie lepiej będziesz radził sobie z negatywnymi emocjami.

Wikimedia Commons

7. Pij kawę przed śniadaniem, a poprawisz swój metabolizm i przyśpieszysz procesy spalania tłuszczu.

Pixabay

8. Jeśli ukąsi Cię komar, przyłóż w miejsce ukąszenia gorącą łyżkę. Powstrzymasz w ten sposób zbędne swędzenie.

Wikipedia

9. Dzwoniąc pod 112 możesz być pewny, że służby namierzą Twoją lokalizację i wyślą pomoc, nawet jeśli Twoje połączenie zostanie przerwane.

Pixabay

10. Drzemki podczas dnia wpłyną korzystnie na Twoją pamięć i zredukują ryzyko chorób serca. Pamiętaj jednak, że spanie powyżej 9 godzin może wpłynąć negatywnie na funkcjonowanie układu immunologicznego.

11. Naukowcy dowodzą, że arbuz oddziałuje na naczynia krwionośne podobnie jak viagra.

Flickr

12. Jeśli słuchasz odpowiedniej muzyki podczas treningu, możesz podnieść do 15% ciężaru więcej, niż zwykle.

Pixabay

13. Jeśli próbujesz coś zapamiętać, zaciśnij pięść. To pobudzi Twój mózg i sprawi, że znacznie łatwiej będzie Ci zapamiętać daną rzecz.

Free Stock Photos biz

14. Jeśli nie wiesz, jak poradzić sobie z hałasującym dzieckiem, pomyśl o nim, jak o małym, pijanym człowieczku.

Wikimedia Commons

15. Słuchanie głośnej muzyki sprawi, że staniesz się spokojniejszy, szczęśliwszy i bardziej zrelaksowany.

Pixabay

16. Jeśli będziesz pił filiżankę zielonej herbaty przed pójściem spać, zaczniesz spalać dodatkowe kalorię również podczas spania. Zielona herbata poprawia również metabolizm.

Wikipedia

17. Nie możesz zasnąć? Zacznij wdychać powietrze licząc do 4, wstrzymaj oddech licząc do 7, a następnie wypuszczaj powietrze licząc do 8. Powtórz ćwiczenie kilka razy.

Pixabay

18. Zwiększ zasięg pilota do samochodu przy użyciu otwartej buzi.

 

Może Cię zainteresować

zamknij