9 trików dla tych, którzy nie przygotowali się na wakacje, lecz chcą wyglądać szczupło

Osiągnięcie idealnej figury wymaga ogromnego wysiłku i samozaparcia, a także silnej woli i umiejętności odmawiania sobie jedzenia niezdrowych przekąsek. Ale wiadomo, że czasami trudno jest ulec pokusie zjedzenia ciepłego ciasta lub dużego pucharka lodów… Dodatkowo jest kilka rzeczy które utrudnia odchudzanie, nie zależnie od ilości niezjedzonych kalorii czy przećwiczonych godzin.

Osoby niskie mają wolniejszy metabolizm, co oznacza, że dzienne spalanie kalorii będzie trwało wolniej, a zbędne kilogramy nie zniknął tak szybko

Wakacje już trwają, w takim razie co robić jeśli mimo wszystko chcemy pięknie wyglądać na zdjęciach z urlopu, a naszego ciała jest tu i ówdzie za dużo? Oto kilka cennych uwag, które sprawią, że mimo dodatkowych kilogramów będziecie wyglądać pięknie!

Pamiętaj jednak, że każde ciało jest inne, a kilogramy tak naprawdę nie są ważne. Niektórzy są szczupli, inni wysocy, jeszcze inni niscy. Nie zależnie od tego czy jesteś miłośnikiem jogi czy pizzy, możesz wyglądać dobrze i czuć się dobrze w swojej skórze. Te triki Ci w tym pomogą.

#1 Odpowiednia postawa

Bardzo ważne jest, aby wiedzieć jakie są atuty naszego ciała. Na powyższym przykładzie widzimy, że ta sama osoba może wyglądać szczuplej w zależności od dobrze przybranej pozy. Po lewej stronie wygląda jak modelka, z płaskim brzuchem oraz krągłą pupą, na zdjęciu po prawej te atuty znikają i są zastąpione okrągłym brzuchem.

Sztuczka polega na tym, aby odpowiednio ustawić nogi i skręcić tułów. Jeśli ustawimy jedną nogą do przodu, a później nieco się skręcimy w bok, będziemy wyglądać na chudszych. Dodatkowo warto pamiętać o tym gdzie umieścić telefon. Zdjęcia z góry zawsze będą nas wydłużać i wyszczuplać. Fotografie z dołu – skracać, dodawać kilogramów. Z kolei trzymanie telefonu na wysokości klatki piersiowej będzie najlepiej oddawało to jak naprawdę wyglądamy.

#2 Zainwestuj w dobrą bieliznę

Jeśli chcesz nosić określony typ ubrań, ale masz wrażenie, że pewne obszary Twojego ciała są problematyczne, wystarczy, że zainwestujesz w bieliznę modelującą. Jednak nie spodziewaj się, że tanie majtki z wysokim stanem załatwią sprawę. Lepiej wydać większą sumę na dobrą bieliznę, która sprawi, że brzuch oraz fałdki znikną.

#3 Wybierz odpowiedni strój kąpielowy

instagram.com/ashleygrahaminstagram.com/ashleygraham

Kolejną cenną radą dla nieco krąglejszych dziewczyn jest odpowiedni dobór stroju kąpielowego. Najlepsze okażą się stroje dwuczęściowe z majtkami z wysokim stanem lub jednoczęściowe z wycięciem na bokach – w ten sposób ciało optycznie wydaje się mniejsze. Osoby, które mają większy biust powinny pamiętać o tym, że góra od stroju musi go dobrze trzymać, ale warto też nieco odsłonić dekolt – stroje z wycięciem wysmuklają!

#4 Opalaj się

Nie jest tajemnicą, że opalone nogi wyglądają bardziej atrakcyjnie i szczuplej. Korzystaj z lata i słońca – a jeśli wstydzisz się wyjść na ogródek lub miejską plażę w stroju kąpielowym – użyj dobrego samoopalacza. Nie zapominaj o odpowiednim nawilżeniu skóry – zdrowo wyglądająca skóra, będzie sprawiała wrażenie gładszych i szczuplejszych nóg.

#5 Noś obcasy

Chyba każda kobieta wie, że nogi wyglądają na smuklejsze i dłuższe kiedy na stopie wylądują obcasy. Ten typ obuwia delikatnie podnosi pośladki i sprawia, że całe ciało wygląda na zgrabniejsze i bardziej kobiece.

#6 Wybierz luźniejsze kroje

Odpowiednie ubrania naprawdę mogą zmienić wygląd Twojej sylwetki. Nie decyduj się na kupowanie ciuchów, które sprawią, że będziesz wyglądać na osobę grubszą – unikaj tych za małych lub za dużych. Zdecyduj się na sukienkę odsłaniającą łydki, lub luźniejsze bluzki odsłaniające ramiona.

#7 Podkreśl talię

Nie bój się, że będziesz źle wyglądać lub że nie masz talii – każdy ją ma! Staraj się kupować ubrania, które nie będą dodawać Ci kilogramów i pokazywać Twoje atuty lub po prostu użyj paska, który Cię wyszczupli i zaznaczy talię.

#8 Unikaj jedzenia, które będzie Cię wzdymało

Niektóre pokarmy sprawiają, że w naszym organizmie wstrzymują się gazy i powodują, że nasz brzuch jest nadęty. Do takich potraw należą m.in: fasola, czosnek, brokuły, kapusta, brukselka. Postaraj się ograniczać spożycie tego rodzaju żywności.

#9 Nie garb się

Pamiętaj o odpowiedniej postawie, kiedy siedzisz postaraj się nie garbić, a podczas stanie odchyl ramiona do tyłu i wypnij delikatnie pupę. To pomoże Ci pozbyć się zaokrąglonego brzuszka i wizualnie usunie kilogramy.

A Ty jakie znasz sposoby, aby wyglądać szczuplej bez potrzeby odwiedzania siłowni?

Źródło: brightside.me | Fotografie: aliexpress.com, swimwearlux.com