19 razy naprawa sprzętu informatycznego powaliła na kolana wezwanych na pomoc specjalistów
„A próbował Pan włączyć i wyłączyć” – to chyba najpopularniejsza kwestia, którą wykorzystują technicy, gdy udzielają pomocy telefonicznej. Jednakże czasami na miejscu zastają taki widok…, że nie można tego opisać słowami. Jednakże można zdjęciami!


#19 „Próbuję podłączyć te wszystkie porty… Będą działać?”
#18 Ciekawe, dlaczego internet nie działa…


#17 Drukarka Xerox wyświetlała „Error 072-210”
#16 „Pani spod piątki nie działa Internet, sprawdź co z kablem”


#15 Wbrew pozorom to nie babeczka, ale wentylator od komputera… pod warstwą kurzu
#14 Ogólnie kurz nie jest dobry dla komputera


#13 Z kolei wysoka temperatura w laptopie może doprowadzić do takiego efektu
#12 Klient zbyt dosłownie wziął sobie do serca, że jego komputer jest „zainfekowany”


#11 Instrukcje, jak używać tą drukarkę, były niejasne…
#10 Włożyłem dysk a ten nie działa!


#9 „Tak, możesz podładować telefon, tylko znajdź wolny kontakt”
#8 Nowoczesne problemy wymagają nowoczesnych rozwiązań
#7 „Nieznaczne” wygięcie uchwytu od laptopa
#6 „Jak idziesz na porcelanowy tron, to sprawdź router bo coś net się wiesza”
#5 Położenie pośladków na laptopie nie mogło się skończyć inaczej…
#4 Klient powiedział, że sam naprawił klapę, ale nie do końca wszystko działa
#3 „Zostałem wezwany do naprawienia drukarki, tej drukarki”
#2 „Mówi Pan, że kolonia mrówek wewnątrz urządzenia ma wpływ na jego działanie?”
#1 Nienawidzę, kiedy mam nosić eleganckie spodnie, a u klienta tarzać się po podłodze między jego zakurzonymi kablami
Bonus: Gdy na szkolnej wycieczce dwóch klas w końcu możesz podładować telefon i jest tylko 6 gniazdek elektrycznych… na 70 osób
Zdarzyły Wam się podobne wpadki?
Zobacz również nasz artykuł:
15 niewiarygodnych rzeczy, jakie udało się ludziom zrobić ze swoim sprzętem
W zmywarce można umyć nie tylko naczynia! Uprzedzając pytanie – elektronika odpada:


, Reddit.com