Kobieta urosła o 1,5 cm w ciągu jednego tygodnia. Jej codzienna rutyna mnie zaskoczyła

Alice Robinson z Anglii przetestowała kilka popularnych technik oraz ćwiczeń, dzięki którym udało jej się zwiększyć swój wzrost o 1,5 centymetra w ciągu jednego tygodnia. Wszystko dzięki właściwemu rozciągnięciu kręgosłupa oraz mięśni.

To nie wszystkie zalety…

Ćwiczenia, o których za chwilę przeczytacie, oraz dobre nawyki nie tylko pomagają uzyskać odrobinę wyższy wzrost, ale i sprawiają, ze nasza postawa staje się prawidłowa, a to z kolei, że my poczujemy się po prostu lepiej.

Niestety, najlepsze rezultaty mogą osiągnąć jedynie osoby poniżej 25 roku życia. Chcecie wiedzieć co robiła Alice?

Pływanie

brightside.me
brightside.me

Pływanie jest jednym z ćwiczeń, które najbardziej pomagają w staniu się odrobinę wyższym. W czasie gdy to robimy, odciążamy nasz kręgosłup i angażujemy do pracy wiele mięśni.

# Jazda na rowerze

brightside.me
brightside.me

Przed wsiądnięciem na rower zadbaj o to, aby siodełko było ustawione na takiej wysokości, by Twoje nogi w czasie jazdy odpowiednio się rozciągały. Pamiętaj jednak też, aby nie znajdowało się zbyt wysoko ponieważ wtedy możesz uszkodzić stawy.

# Skłon w przód stojąc

brightside.me
brightside.me

W czasie wykonywania tego ćwiczenia staraj się trzymać nogi cały czas prosto. Próbuj dotykać palcami u dłoni palców u stóp. Stopniowo zwiększaj zakres zgięcia ciała.

# Kobra

brightside.me
brightside.me

To ćwiczenie jest bardzo dobre dla naszego kręgosłupa. Oprócz tego pomaga także rozciągnąć mięśnie pleców oraz pośladków.

# Zwisanie na drążku

brightside.me
brightside.me

To bardzo łatwe ćwiczenie. Nie musisz się podnosić, wystarczy, że chwilę będziesz zwisać. Pozostawaj w takiej pozycji tak długo, jak tylko możesz i stopniowo zwiększaj czas. Zwisanie na drążku pomaga wzmocnić także mięśnie brzucha i pleców.

# Świeca

brightside.me
brightside.me

Wykonując to ćwiczenie, staraj się, jak najmocniej wyciągnąć nogi ku górze. Skup się na kontroli swojego ciała, aby nie upaść i nie nabawić się poważnej kontuzji.

# Skoki

brightside.me
brightside.me

Skakanie pomaga wzmocnić kości oraz mięśnie. Nieważne czy skaczesz na skakance czy grasz w kosza.

# Unoszenie bioder w leżeniu na plecach

brightside.me
brightside.me

To proste ćwiczenie pomaga wzmocnić mięśnie pleców, pośladków oraz brzucha.

Inne czynniki, które mogą pomóc Ci w uzyskaniu większego wzrostu

  • Prawidłowa Dieta. Jeśli chcesz stać się odrobinę wyższy, w Twojej diecie nie może zabraknąć produktów bogatych w wapń, żelazo oraz witaminę D.
  • Odpowiedni materac. Pamiętaj o tym, że najzdrowiej jest spać na dość twardej powierzchni. Warto wybrać więc ortopedyczny materac oraz poduszkę.

Wszystko to w połączeniu z pewnością pozwoli Ci, wywalczyć jeszcze troszkę wzrostu, a przy okazji postawę idealną.

Źródło: brightside.me | Fotografie: brightside.me, pexels.com