Kategorie GenialneModa

Zara wprowadza innowacje w swojej aplikacji. Funkcja ułatwi robienie zakupów

Prawie każda kobieta uwielbia zakupy i buszowanie wśród wieszaków z ubraniami. Ci jednak jeśli znalazłyśmy idealną sukienkę, jednak w sklepie nie ma odpowiedniego rozmiaru? Na ciekawy pomysł wpadła marka Zara, która wprowadza do swojej aplikacji mobilnej nową funkcję. Ułatwi ona wyszukiwanie i skróci czas zakupów na stronie!

Zara wprowadza innowacje w swojej aplikacji

Zara wprowadza innowacje w swojej aplikacji 1
fashionpost.pl

Jeśli często robisz zakupy w sklepach Inditexu na pewno zauważyłaś, że na stronach internetowych znajduje się cała masa produktów, przez co czasami przewijanie strony w poszukiwaniu wymarzonej sukienki czy kurtki, może trwać w nieskończoność. Mnie najczęściej przytrafia się to, gdy w sklepie znajdę dany produkt i chcę sprawdzić czy na stronie internetowej znajduje się on w innym rozmiarze. Nie zawsze udaje mi się znaleźć tę rzecz po numerze referencyjnym, a przesuwanie strony trwa znacznie za długo… Zdarza się, że zamiast wybranego produktu zaczynam oglądać zupełnie inne, przez co jeszcze bardziej tracę czas…

Okazuje się, że z tym problemem spotkało się wielu klientów Zary

Zara wprowadza innowacje w swojej aplikacji 2
instagram.com/ann_zhukovaaa

Dlatego też marka zdecydowała się wprowadzić innowacyjne rozwiązanie i do swojej aplikacji wprowadza nową funkcję. Już wkrótce wystarczy, że zrobisz zdjęcie danego produktu i wrzucisz je do aplikacji, a ta sama znajdzie za Ciebie produkt lub podpowie podobny. Wyszukiwanie towaru dostępnego w sklepie za pomocą obrazu, to spore udogodnienie zwłaszcza, że obecnie każdy model telefonu wyposażony jest w aparat i to często bardzo dobrej jakości. Dodatkowo wielu z nas robi sobie zdjęcia w przymierzalni, a takie zdjęcie także można umieścić w aplikacji aby szybciej wyszukać dany ciuch. Specjalnie opracowane algorytmy mają pomóc znaleźć odpowiednie fasony oraz podobne kolory, do tego ze zdjęcia. Takie rozwiązanie z pewnością przypadnie do gustu osobom, które nie lubią długiego scrollowania stron i są zdecydowane na zakupy konkretnego produktu.

Jak często robisz zakupy w Zarze? Jak Ci się podoba taka opcja? Będziesz z niej korzystać?

Zobacz także:

1) Dlaczego kubki w Starbucksie są podpisywane? Powód Cię zaskoczy

2) H&M stawia na ekologię. W kolekcji pojawią się ubrania z pomarańczy

3) Oszustwa marek odzieżowych, na które dajemy się nabrać