Newsy14 gadżetów do organizacji biurka. Sprawią, że praca nie będzie nudna, ani straszna
14 gadżetów do organizacji biurka. Sprawią, że praca nie będzie nudna, ani straszna
Jeśli pracujesz w biurze, to z pewnością wiesz, że przy biurku spędzasz pół dnia. Czy nie lepiej sprawić, aby to miejsce było jak najlepiej przystosowane do pracy? Oto kilka gadżetów, dzięki którym zawsze będziesz miała pod ręką wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy, a do tego będzie Ci się pracowało znacznie przyjemniej.
Katarzyna
#1 Kosmiczne samoprzylepne karteczki, na zapisywanie wszystkich pomysłów potrzebnych do zawojowania światem
amazon.co.uk
#2 Zestaw łyżek, które zakończone są słodkimi kotkami, aby można było zahaczyć je o kubek i podziwiać je przez cały dzień
amazon.co.uk
#3 Miecz Wonder Woman do otwierania listów
boxlunch.com
#4 Organizer na biurko, który pomoże Ci zorganizować wszystkie potrzebne przedmioty i utrzymać czystość na blacie
amazon.co.uk
#5 Miękka podstawka pod dłoń, która uchroni Cię przed bólem nadgarstka
amazon.co.uk
#6 Zestaw zakładek z bohaterami z Harrego Pottera, aby zaczarować każdy fragment książki
boxlunch.com
#7 Klips na ulubione zdjęcie w kształcie kotka
urbanoutfitters.com
#8 Etui na notes sprawi, że każde zapiski będą lśnić
amazon.co.uk
#9 Czym byłoby biurko bez kolorowych pisaków?
amazon.co.uk
#10 Uchwyt na wizytówki i ważne zapiski w kształcie pancernika
amazon.co.uk
#11 Uchwyt na długopisy sprawi, że zawsze będziesz mieć wszystko pod ręką
amazon.co.uk
#12 Uroczy zaparzacz na herbatę
amazon.co.uk
#13 Perski dywan w wersji mini sprawi, że Twoje biurko będzie stylowe
amazon.co.uk
#14 Organizer na notatki w kształcie niedźwiedzia, sprawi że wszystkie papiery będą wyglądać mniej zniechęcająco