Newsy15 przykładów opakowań, przez które czujemy się oszukiwani... Coraz mniejsza zawartość produktów to standard
15 przykładów opakowań, przez które czujemy się oszukiwani... Coraz mniejsza zawartość produktów to standard
Klient nasz Pan? No chyba nie do końca, jeśli można w taki sposób oszukiwać nabywców. Producenci szukają wszelkich sposobów, aby ograniczać koszty. Szkoda, że cierpią na tym klienci...
Mateusz Zelek
08.02.2022 | aktual.: 15.02.2022 14:38
#15 Zwykły szampon vs szampon XXL
#14 Takie samo opakowanie pod względem wielkości, ale nie zawartości
#13 Nowe (po lewej), nie zawsze oznacza lepsze od starego (po prawej)
#12 Przysmak dla psów, który zmniejszył się o jedną sztukę
#11 Szampon dla dzieci zmniejszył się prawie niezauważalnie - gdyby nie starsze opakowanie do porównania!
#10 Oba opakowania mają rzekomo po 500g, ale nowe (zielone) opakowanie ma więcej do podzielenia się (more to share)... powietrzem
#9 Po miesiącu pudełko worków na śmieci się zmniejszyło, ale cena pozostała niezmienna
#8 "Family Size" zmniejszył objętość, jednak cena pozostała niewzruszona
#7 No proszę, batony też się kurczą, a cena rośnie! Papierek batonu (na dole) kiedyś był dużo większy...
#6 Pudełko jakieś mniejsze, chipsów mniej i same krążki dużo mniejsze... Jednak cena bez zmian
#5 W 2014 roku Coca-Cola zmieniła wielkość butelek z 2l do 1,75l. Cena pozostała bez zmian
#3 Waga mniejsza, cena ta sama
#1 Napoje coraz częściej mają mniejszą objętość za tą samą cenę
Bonus: Kiedy myślałeś, że sklepy mają setki ręczników...
Też nakryliście producentów na oszukiwaniu?