Newsy19 klientów, których zachowanie doprowadza kelnerów do szewskiej pasji. Najchętniej by ich nie obsługiwali
19 klientów, których zachowanie doprowadza kelnerów do szewskiej pasji. Najchętniej by ich nie obsługiwali
Praca kelnera nie należy do łatwych. Skutecznie uprzykrzają ją roszczeniowi oraz niedbający o czystość klienci. Oni potrafią zostawić prawdziwy bałagan na stoliku i zamiast napiwku wręczyć fałszywe pieniądze.
20.08.2021 11:46
1. Ktoś uważa się za wielkiego żartownisia zostawiając nieprawdziwy banknot
2. Ten bałagan zrobiły dwie mamy i trójka dzieci
3. Kolejny komiczny (tylko w mniemaniu klienta) sposób zostawienia napiwku
4. Niektórzy w ogóle nie szanują przestrzeni publicznej
5. Bo w restauracji chciał poczuć się jak w domu
6. Kolejna wyszukana metoda zostawiania napiwków
7. Ktoś bardzo się wysilił, aby pieniądze ukryć w wodzie...
8. Klienci zniszczyli całą strefę gier zorganizowaną w restauracji
9. Nie pilnowanie własnych dzieci to już standard
10. Dopisek pod monetami: "Ty jesteś warta mniej"
11. Klient nie wiedział co zrobić z serwetką, więc wytarł nią twarz i trzymał między palcami u stopy
12. Pielucha w gratisie. W końcu kelnerka posprząta
13. Ktoś zgrzeszył nieumiejętnością w piciu
14. Nie ma to jak przewijać dziecko na stole. Do toalety jest za daleko
15. Ktoś wrzucił papierosa do miski z wodą dla zwierząt
16. Nie ma to jak utopienie dla rozrywki papieru toaletowego w sedesie
17. Pachnące nóżki dodatkiem do kawy
18. Nie ma to jak iść to restauracji i palić po kryjomu. Może nikt nie zauważy
19. Ktoś regularnie kradnie napiwki zostawiane w butelce przy kasie
Jakie inne karygodne zachowania klientów dodałbyś do tej listy?