19 klientów, których zachowanie doprowadza kelnerów do szewskiej pasji. Najchętniej by ich nie obsługiwali
Praca kelnera nie należy do łatwych. Skutecznie uprzykrzają ją roszczeniowi oraz niedbający o czystość klienci. Oni potrafią zostawić prawdziwy bałagan na stoliku i zamiast napiwku wręczyć fałszywe pieniądze.
1. Ktoś uważa się za wielkiego żartownisia zostawiając nieprawdziwy banknot
2. Ten bałagan zrobiły dwie mamy i trójka dzieci
3. Kolejny komiczny (tylko w mniemaniu klienta) sposób zostawienia napiwku
4. Niektórzy w ogóle nie szanują przestrzeni publicznej
5. Bo w restauracji chciał poczuć się jak w domu
6. Kolejna wyszukana metoda zostawiania napiwków
7. Ktoś bardzo się wysilił, aby pieniądze ukryć w wodzie...
8. Klienci zniszczyli całą strefę gier zorganizowaną w restauracji
9. Nie pilnowanie własnych dzieci to już standard
10. Dopisek pod monetami: "Ty jesteś warta mniej"
11. Klient nie wiedział co zrobić z serwetką, więc wytarł nią twarz i trzymał między palcami u stopy
12. Pielucha w gratisie. W końcu kelnerka posprząta
13. Ktoś zgrzeszył nieumiejętnością w piciu
14. Nie ma to jak przewijać dziecko na stole. Do toalety jest za daleko
15. Ktoś wrzucił papierosa do miski z wodą dla zwierząt
16. Nie ma to jak utopienie dla rozrywki papieru toaletowego w sedesie
17. Pachnące nóżki dodatkiem do kawy
18. Nie ma to jak iść to restauracji i palić po kryjomu. Może nikt nie zauważy
19. Ktoś regularnie kradnie napiwki zostawiane w butelce przy kasie
Jakie inne karygodne zachowania klientów dodałbyś do tej listy?