Newsy13 projektantów, którzy postanowili uprzykrzyć życie swoim klientom
13 projektantów, którzy postanowili uprzykrzyć życie swoim klientom
Niektórzy architekci i konstruktorzy posiadają specyficzne poczucie humoru. Żaden śmiertelnik, chociaż bardzo by się starał, nie jest w stanie go zrozumieć. Bo jak można wytłumaczyć takie niepraktyczne projekty jak te, że czajnik topi się pod wpływem ciepła, a hydrant zostaje ustawiony na środku chodnika? W galerii zgromadziłam kilkanaście przykładów na to, jak projektanci komplikują życie mieszkańcom miast.
07.06.2022 | aktual.: 07.06.2022 21:04
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
1. Mata w tym basenie ma dość niefortunny kolor ;)
2. Nadruki na miarkach starły się przy pierwszym kontakcie z wodą
3. Rurka dozownika, mimo szczerych chęci, nie dała rady sięgnąć dna
4. Projektant tej lodówki musiał wybitnie nie lubić jajek
5. Boisko wygląda jakby było nadgryzione
6. W autobusie przycisk "STOP" zamontowano na wysokości kolan. Jest on bardzo czuły i większość pasażerów naciska go przez pomyłkę. Wyrazy współczucia dla kierowcy
7. Na tej ławeczce nie wypoczniesz
8. W męskiej toalecie wszystko jest na widoku
9. Rząd drzwi zdaje się ciągnąć bez końca
10. Czajnik przegrywa walkę z wysoką temperaturą
11. Mapa dla zaawansowanych. Wyjaśnię, że na niebiesko zaznaczono ląd
12. Ta gaśnica jest prawdziwa!
13. Król chodnika
Zdarzyło Ci się paść ofiarą złośliwości projektantów? Podziel się swoim doświadczeniem.