PoradyKupujesz pocięty schab w paczkach? Ten trik producentów może wprowadzić was w błąd

Kupujesz pocięty schab w paczkach? Ten trik producentów może wprowadzić was w błąd

Paczkowane mięso w supermarkecie
Paczkowane mięso w supermarkecie
Manuel
28.10.2022 09:07

Mięsiwo! Pomimo trwającej już od wielu lat mody na wszelkiej maści wege jedzenie, wiele osób nadal je uwielbia. Jeśli zaliczasz się do jednej z nich to pewnie zainteresuje się drobna sztuczka pozwalająca sprawdzić, czy schab paczkowany w plastrach, który kupujesz na pewno wygląda tak, jak powinien.

Nie daj się nabić w balona

Po co coś samemu kroić, skoro już można kupić mięcho idealnie pokrojone w porcje? Dlatego wiele osób decyduje się na schab paczkowany w plastrach i podobne rozwiązania. Niestety czasem zdarza się przy tym, że producenci próbują nasz oszukać. Bo chociaż opakowanie tego rodzaju krojonego mięsiwa prawie zawsze jest przezroczyste, to jednak nie wszystkie kawałki jesteś w stanie zobaczyć. Dlatego "sprytni" producenci dają te najładniejsze na wierzch, a otłuszczone brzydkie kawałki lądują pod spodem. Nie wszyscy tak robią, ale warto zwrócić na to uwagę.

Paczkowane mięso w supermarkecie
Paczkowane mięso w supermarkecie

Można sobie z tym również bardzo łatwo poradzić.

Gdy następnym razem będziesz w sklepie przy chłodniach i będziesz już trzymał w ręku paczkę schabu lub czegoś podobnego po prostu wstrząśnij opakowaniem. Tak by odsłonić kawałki znajdujące się pod spodem. A zwłaszcza ostatni z nich - jeśli mięso jest gorszej jakości to zwykle na ostatnim kawałku widać to najlepiej. Jeśli i on wygląda tak dobrze, jak reszta z przodu to śmiało ładuj paczkę do koszyka. W przeciwnym wypadku lepiej trzymać się z daleka, bo nie wiadomo w jaki jeszcze sposób producent chciał Cię wystrychnąć na dudka. A jeśli mimo wszytko chcesz kupić taką konkretną paczkę, to sprawdź przynajmniej czy skład nie jeży się aż od różnorakich chemicznych dodatków.

8 pomysłów na eleganckie podawanie przekąsek i deserów

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także