Newsy19 razy naprawa sprzętu informatycznego powaliła na kolana wezwanych na pomoc specjalistów
19 razy naprawa sprzętu informatycznego powaliła na kolana wezwanych na pomoc specjalistów
"A próbował Pan włączyć i wyłączyć" - to chyba najpopularniejsza kwestia, którą wykorzystują technicy, gdy udzielają pomocy telefonicznej. Jednakże czasami na miejscu zastają taki widok..., że nie można tego opisać słowami. Jednakże można zdjęciami!
Mateusz Zelek
13.09.2021 | aktual.: 13.09.2021 14:45
#19 "Próbuję podłączyć te wszystkie porty... Będą działać?"
#18 Ciekawe, dlaczego internet nie działa...
#17 Drukarka Xerox wyświetlała "Error 072-210"
#16 "Pani spod piątki nie działa Internet, sprawdź co z kablem"
#15 Wbrew pozorom to nie babeczka, ale wentylator od komputera... pod warstwą kurzu
#14 Ogólnie kurz nie jest dobry dla komputera
#13 Z kolei wysoka temperatura w laptopie może doprowadzić do takiego efektu
#12 Klient zbyt dosłownie wziął sobie do serca, że jego komputer jest "zainfekowany"
#11 Instrukcje, jak używać tą drukarkę, były niejasne...
#10 Włożyłem dysk a ten nie działa!
#9 "Tak, możesz podładować telefon, tylko znajdź wolny kontakt"
#8 Nowoczesne problemy wymagają nowoczesnych rozwiązań
#7 "Nieznaczne" wygięcie uchwytu od laptopa
#6 "Jak idziesz na porcelanowy tron, to sprawdź router bo coś net się wiesza"
#5 Położenie pośladków na laptopie nie mogło się skończyć inaczej...
#4 Klient powiedział, że sam naprawił klapę, ale nie do końca wszystko działa
#3 "Zostałem wezwany do naprawienia drukarki, tej drukarki"
#2 "Mówi Pan, że kolonia mrówek wewnątrz urządzenia ma wpływ na jego działanie?"
#1 Nienawidzę, kiedy mam nosić eleganckie spodnie, a u klienta tarzać się po podłodze między jego zakurzonymi kablami
Bonus: Gdy na szkolnej wycieczce dwóch klas w końcu możesz podładować telefon i jest tylko 6 gniazdek elektrycznych... na 70 osób
Zdarzyły Wam się podobne wpadki?