NewsyMcDonald's zmienia podejście do opakowań. Nowe pudełka z graficzną prezentacją danego produktu
McDonald's zmienia podejście do opakowań. Nowe pudełka z graficzną prezentacją danego produktu
Agencja kreatywna Pearlfisher podjęła współpracę z siecią restauracji McDonald`s w celu stworzenia nowych opakowań. Mają one odnowić wizerunek znanych potraw oraz dać "poczucie radości i lekkości".
Mateusz Zelek
04.03.2021 19:31
Wyjątkowe pudełka McDonald's
Nowe projekty opakowań mają być o wiele bardziej kolorowe oraz mają pozytywnie wpływać na konsumentów. McDonald's chce tworzyć pozytywny wizerunek swoich potraw, dlatego podjąć współpracę z brytyjską agencją kreatywną Pearlfisher. Nowe wzory mają nieść ze sobą pozytywne emocje.
Kolorystyka jest bardzo jasna i przywozi na myśl kreskówki
Jak tłumaczy Matt Sia, dyrektor kreatywny w Pearlfisher:
Nowe pudełka mają także sprawiać, że produkty są dużo bardziej rozpoznawalne
Grafiki są także tworzone z myślą o ich wykorzystaniu w reklamie za pomocą odpowiednich animacji
Co sądzicie o takiej komunikacji wizerunkowej?