NewsyMcDonald's zmienia podejście do opakowań. Nowe pudełka z graficzną prezentacją danego produktu

McDonald's zmienia podejście do opakowań. Nowe pudełka z graficzną prezentacją danego produktu

Agencja kreatywna Pearlfisher podjęła współpracę z siecią restauracji McDonald`s w celu stworzenia nowych opakowań. Mają one odnowić wizerunek znanych potraw oraz dać "poczucie radości i lekkości".

McDonald's zmienia podejście do opakowań. Nowe pudełka z graficzną prezentacją danego produktu
Mateusz Zelek

04.03.2021 19:31

Wyjątkowe pudełka McDonald's

Twitter/CreativeReview
Twitter/CreativeReview

Nowe projekty opakowań mają być o wiele bardziej kolorowe oraz mają pozytywnie wpływać na konsumentów. McDonald's chce tworzyć pozytywny wizerunek swoich potraw, dlatego podjąć współpracę z brytyjską agencją kreatywną Pearlfisher. Nowe wzory mają nieść ze sobą pozytywne emocje.

Kolorystyka jest bardzo jasna i przywozi na myśl kreskówki

Obraz

Jak tłumaczy Matt Sia, dyrektor kreatywny w Pearlfisher:

Twitter/_theinspiration
Twitter/_theinspiration
Piękno tkwi w prostocie kultowych pozycji McDonald's. Chcieliśmy znaleźć wyjątkowy, rozpoznawalny i kultowy sposób, aby wyrazić to w każdej z nich. Zależy nam na sprawianiu dużej radości klientom za pomocą obrazów. Ożywianie osobowości poprzez prostą ilustrację pozwala na to, aby opakowanie było unikalne, funkcjonalnie, łatwe do zidentyfikowania, estetycznie minimalistyczne i co najważniejsze, bardziej emocjonalnie. Wszystko w tym systemie ma cel i pomaga aktywować pozycjonowanie marki McDonalda, aby wszyscy mogli cieszyć się pysznymi i przyjemnymi chwilami.

Nowe pudełka mają także sprawiać, że produkty są dużo bardziej rozpoznawalne

Pearlfisher
Pearlfisher

Grafiki są także tworzone z myślą o ich wykorzystaniu w reklamie za pomocą odpowiednich animacji

Obraz
Obraz

Co sądzicie o takiej komunikacji wizerunkowej?

Przydatne triki w kuchni