Znamy finalistów Projektu Packshot Answear – prace finałowe zaskakują
Lubisz piękno, przyciągające oko fotografie i zaskakujące kompozycje? Zapraszamy do obejrzenia finałowych prac Projektu Packshot Answear - konkursu organizowanego z myślą o młodych, utalentowanych osobach. Niezwykłe pomysły na unikalne packshoty zostały docenione przez wnikliwe jury. Zobacz efekty tej pracy!
01.12.2020 | aktual.: 21.12.2020 10:22
W tym roku odbyła się trzecia edycja kultowego już konkursu na najlepszą kompozycję produktową packshot. Organizatorzy imprezy po raz kolejny postanowili wyłonić najbardziej obiecujące talenty pośród młodych osób związanych ze środowiskiem artystycznym i modowym jednocześnie. Wśród uczestników styliści, designerzy, fotografowie oraz scenografowie. W polskiej edycji Projekt Packshot 2020 wystartowało ponad 600 osób. Poznaj najbardziej zaskakujące, finałowe zdjęcia!
Jak było na Projekt Packshot w 2020 roku?
"Tegoroczny Projekt Packshot - packshot.answear.com odbył się w 7 krajach". Główny organizator konkursu – Answear – do współpracy zaprosił markę Swarovski oraz magazyn modowy ELLE. W polskiej edycji w składzie jury znaleźli się: Marcin Świderek – szef działu mody magazyny ELLE, Marta Wojtal – fotograf gwiazd oraz Heiko König – dyrektor działu marketingu Swarovski. Zgłoszenia do konkursu można było nadsyłać do 16 września. Do pierwszego etapu zgłosiło się ponad 600 osób. Wśród nich jury wyłoniło 10 autorów najbardziej spektakularnych portfolio nadesłanych do konkursu. Laureaci 1 etapu w finale walczyli o nagrodę główną, którą były indywidualne warsztaty fotograficzne z Martą Wojtal oraz publikacja zdjęć w magazynie ELLE.
Olśniewające kryształy marki Swarovski na zdjęciach laureatów Projektu Packshot.
Co roku tematem przewodnim konkursu jest inna marka z portfolio marek sprzedawanych na Answear. W trzeciej edycji Answear do współpracy zaprosił austriacką markę od 125 lat tworzącą biżuterię z wyjątkowo pięknych kryształów. Z okazji jubileuszu Swarovski zaprezentował urzekający zestaw. Kolczyki, bransoletkę oraz wisiorek w kształcie łabędzia z mieniących się na biało i niebiesko kryształów. To właśnie te trzy drobne, delikatne i olśniewające przedmioty stały się głównymi bohaterami na zdjęciach uczestników Projekt Packshot. Dla nich młodzi artyści mieli zaprojektować opakowania przedstawiające indywidualne historie. Konkurs wspierał czołowy magazyn modowy ELLE.
Laureaci konkursu i ich zaskakujące kompozycje
Zwycięzcą tegorocznego Projekt Packshot okazał się Mariusz Tokajuk. Młody, niezwykle utalentowany fotograf, który uwielbia zadania specjalne. W jego pracach widać doskonałą grę światła, przemyślane kompozycje oraz zaskakujące wizualne kontrasty. Tym razem również nie zabrakło wspomnianych elementów. Mariusz Tokajuk packshotami dla kryształów marki Swarovski uczynił drapieżną rybę, ośmiornicę oraz homara. Te trzy morskie stworzenia są symbolem elegancji, siły i kruchości jednocześnie. Dokładnie tak, jak jubileuszowa biżuteria.
Pozostałe finalistki Answear – Projekt Packshot to Linda Parys oraz Daria Folcik. Pierwsza z pań biżuterię marki Swarovski określiła jako ucztę dla oka. Opierając swoją kompozycję o takie założenie, stworzyła packshoty w formie wykwintnego menu. Druga wyróżniona w konkursie uczestniczka postawiła na kontrasty i grę świateł, umieszczając biżuterię na nietypowych stojakach. Efekt oceńcie sami!
Która z prac najbardziej Cię zaskoczyła? A może w przyszłym roku to Ty zdobędziesz główną nagrodę? Powodzenia!
Answear to multibrandowa platforma e-commerce oferująca produkty ponad 300 znanych marek modowych z całego świata. W czasie swej 10-letniej historii została obdarzona zaufaniem milionów klientów w 7 krajach. Projekt Packshot jest jednym z wielu konkursów organizowanych przez Answear. Dzięki projektom jak Bitwa Stylistów, Manifest Your Style czy #CatchTheMoment, marka zacieśnia więzi z fotografami, ilustratorami czy typografami wspierając utalentowanych twórców młodego pokolenia. Answear doskonale rozumie, że moda nie jest już tylko definicją stylu i ekspresją osobowości. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, stawia na lifestyle w kreatywnym wydaniu, dostarczając asortyment dopasowany do nowych i zmieniających się potrzeb użytkowników.