PoradyLajfhakiKładę szklankę wody pod łóżkiem. Nie jest do picia, pomaga mi w inny sposób

Kładę szklankę wody pod łóżkiem. Nie jest do picia, pomaga mi w inny sposób

szklanka wody pod łóżkiem, fot. Genialne
szklanka wody pod łóżkiem, fot. Genialne

16.10.2023 16:06

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wiele osób trzyma blisko łóżka szklankę wody na wypadek silnego pragnienia podczas nocy. W tym przypadku chodzi jednak o coś zupełnie innego. Sprawdź, jakie zastosowanie ma szklanka wody pod łóżkiem.

Wielu ludzi ma kłopot z zasypianiem. Leżą w łóżku, a sen nie nadchodzi. Znajome? Jeśli ty też jesteś w tym gronie, to pewnie zwykle kończy się na tym, że z biegiem czasu zaczynasz się nerwowo wiercić, a nawet złościć. Na dodatek uczucie zmęczenia oraz kłębiące się w głowie myśli również nie pomagają zasnąć. Okazuje się, że jest na to prosty i skuteczny sposób — szklanka wody pod łóżkiem.

Co daje szklanka wody pod łóżkiem?

Okazuje się, że woda to silny żywioł, który według nauki Feng Shui oznacza bogactwo, dobrobyt oraz wielką energię. Przechodzi ona w różne stany skupienia, co według wierzeń wiąże się z przepływem informacji i kontaktów. Przez to, że znajduje się w ciągłym ruchu oraz jest początkiem życia, woda jest także symbolem zmian. Warto dodać, że to właśnie ona pochłania negatywną energię, przez co może być pomocna w problemach z bezsennością. Przed pójściem spać nalej wody do szklanki, a następnie postaw ją pod łóżkiem. Dzięki tej metodzie uda ci się zasnąć w try miga. Rano po przebudzeniu koniecznie sprawdź jej stan. Jeśli woda jest mętna, a na jej powierzchni pływają bąbelki, to wiedz, że pochłonęła twoje złe wibracje oraz negatywną energię. Wystarczy ją wylać, a na kolejną noc znowu ustawić szklankę pod łóżkiem.

Obraz

Jak łatwo zasnąć?

Szklanka wody pod łóżkiem to niejedyne rozwiązanie. Warto kłaść się spać w skarpetach, ponieważ błyskawicznie rozgrzeją naczynia krwionośne. Relaksująca muzyka lub podcast również przyśpieszy zasypianie. Dobrze też pracować nad swoim oddechem, czyli oddychaniem księżycowym. Metoda polega na wciąganiu i wypuszczaniu powietrza tylko przez lewą dziurkę w nosie. Bardzo dobrym nawykiem jest regularne wietrzenie sypialni oraz pozbycie się z niej wszystkich sprzętów elektronicznych. Emitują one szkodliwie wpływające na nas niebieskie światło, które bardzo często nie pozwala nam zasnąć. Wypicie naparu ziołowego z melisy, rumianku lub kozłka lekarskiego znacznie poprawi sen. Tak samo jest z aromaterapią, najlepiej olejkami eterycznymi o zapachu lawendowym, które błyskawicznie koją nerwy.

środek nasenny fot. freepik
środek nasenny fot. freepik
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także