Pizza z dedykacją dla byłego? Nietypowa akcja na walentynki
Walentynki już za rogiem, lecz nie każdy cieszy się z powodu tego święta. Mówi się, że jeśli w związku pojawiają się problemy i myślimy o tym, by zerwać z drugą połówką, najlepiej zrobić to przed 14 lutego. Pizza Hut postanowiła to ułatwić i stworzyła akcję, w której można wysłać pizzę z dedykacją na dowolny adres. Do jedzenia zostanie dołączona podyktowana wiadomość. Zamysł jest taki, by wysłać ją do drugiej połówki lub przyszłego eks.
10.02.2024 | aktual.: 10.02.2024 14:12
Dzisiejszy świat proponuje nam mnóstwo nietypowych rozwiązań, które mają ułatwić nam życie i oszczędzić nieco stresu. Wysyłanie pizzy z wiadomością to pewnego rodzaju próba oszczędzenia sobie nerwów przy konfrontacji z drugą osobą. Można wysłać ją do eks, który już dawno temu zablokował twój numer. Jeśli masz mu coś do powiedzenia, pizza z dedykacją to genialny pomysł.
Tegoroczne walentynki w USA mogą być nieco inne od pozostałych
Amerykanie kochają pizzę, więc widok cieplutkiego jedzenia dostarczonego tuż pod drzwi brzmi jak marzenie. Gorzej, jeśli wewnątrz znajduje się list od byłego lub przyszłego eks. Ten sposób zakończenia relacji proponuje sama Pizza Hut, która tworzy ciekawą akcję walentynkową "Goodbye Pies" co dosłownie znaczy "pożegnalne ciasta". Tegoroczne walentynki będą wielu kojarzyć się z zapachem salami i stopionego sera.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Problem ze związkiem? Można zerwać przy pomocy pizzy! Z dwojga złego rzucona osoba dostanie pyszną przekąskę na zajedzenie smutków. Akcja ruszyła już 6 lutego, by każdy z kochanków miał czas na przemyślenie sprawy i decyzję o tym, czy chce wysłać pożegnalną pizzę. Oczywiście akcja działa też dla zakochanych, nawet jeśli nie myślą o zakończeniu związku. Jedzenie może zawierać dowolną dedykację np. z pozdrowieniami dla przyjaciela czy dobrym słowem dla ukochanego.
Pożegnalna pizza tylko w wybranych lokalizacjach
Niestety, póki co Polska nie zakwalifikowała się do tego projektu i jedyne dostępne lokalizacje, gdzie można skorzystać z promocji to Nowy Jork, Miami i Chicago. Jak widać, w USA również nie jest to dość powszechne, lecz jeśli akcja się powiedzie, zakładamy, że dotrze również do naszego kraju. Wystarczy uzbroić się w cierpliwość.
Pizza Hut to sieciówka z fast foodem, która ma na swoim koncie wiele akcji marketingowych, które wybijają ją na tle konkurencji. Zespół kreatywny nie próżnuje i stale wymyśla nowe koncepcje. Jakiś czas temu głośno było o akcji "Dostawa zwrotna", która miała na celu nagradzanie dostawców za ich pracę. Wystarczyło kupić specjalną wycieraczkę, która gwarantowała darmową pizzę dla kuriera za dostarczenie zamówienia do domu klienta.