Pękła szybka? Od dziś smartfona naprawisz w Żabce
Twój smartfon uległ zniszczeniu? Wystarczy, że zaniesiesz go do jednego ze sklepów Żabka, a firma zajmie się twoim sprzętem. Właśnie ruszyła współpraca między Digital Care a siecią sklepów Żabka, które od 13 marca 2024 roku oferują szybką naprawę uszkodzonego telefonu.
13.03.2024 14:32
Kto z nas nie popsuł kiedyś telefonu? Wystarczy upadek, zalanie lub uszkodzenie wyświetlacza, a smartfon przestaje działać. Mnóstwo osób rezygnuje z jego naprawy i kupuje nowy sprzęt, co wydaje się nieekologiczne i mało opłacalne. Sieć sklepów Żabka wprowadza genialne rozwiązanie tego problemu. Możesz oddać uszkodzony smartfon do Żabki, a po siedmiu dniach odzyskasz naprawiony sprzęt. Czy pracownicy sklepu Żabka będą naprawiać popsute smartfony?
Żabka rusza z nową ofertą. Od teraz możesz u nich naprawiać zepsute smartfony
Wystarczy moment, by twój smartfon padł trupem. Zamiast go wyrzucać, spróbuj go naprawić. Pewnie większość z was jest sceptycznie nastawiona do tego pomysłu. W końcu naprawy są długie, a ich koszt niekiedy przewyższa wartość sprzętu. Owszem, w praktyce większość serwisów działa w ten sposób, lecz w przypadku sklepów Żabka i Digital Care ma to wyglądać zupełnie inaczej.
Cały proces naprawy smartfona ma zająć zaledwie siedem dni roboczych. Na dodatek przed naprawą dostaje się telefon zastępczy, a po diagnozie wycena usterki nie ulega zmianie - jak to bywa w przypadku innych miejsc. Żabka stawia na szybką i kompleksową naprawę smartfonów za rozsądne pieniądze.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Żabka naprawi twój smartfon już w siedem dni!
Jeśli telefon uległ zalaniu, uszkodziło się gniazdo do ładowani czy pękł w nim ekran, możesz skorzystać z oferty Żabki we współpracy z Digital Care. Wystarczy odwiedzić stronę "www.digitalcare.zabka.pl". W formularzu zgłoszeniowym należy wskazać model telefonu i opisać rodzaj uszkodzenia. Serwis podaje szacowany koszt naprawy, a jeśli ci on odpowiada, wystarczy, że nadasz smartfon w jednym ze sklepów Żabka.
Po kilku dniach dostajesz dokładną diagnozę i wycenę naprawy. Jeśli się na nią zgodzisz, serwis wykona zlecenie w siedem dni roboczych od dnia zapłaty za naprawę. Naprawiony smartfon odsyłany jest do najbliższego sklepu Żabka, skąd możesz go odebrać. Każda naprawa ma 90 dni gwarancji serwisowej.
– Możliwość nadania urządzenia do naprawy za pośrednictwem najbliższej Żabki to przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu dla klientów. Chcemy również wyjść naprzeciw potrzebom środowiska. Zależy nam na promowaniu idei naprawy zamiast wymiany na nowy. Dodatkowo, dla pierwszych 500 klientów przygotowaliśmy nieodpłatny montaż folii ochronnej na ekran, po wykonanej naprawie – mówi Martyna Madanowicz, Key Account Director z Digital Care.
Masz dwie opcje naprawy sprzętu
Digital Care proponuje dwie opcje naprawiania smartfona. Autoryzowana naprawa polega na wymianie uszkodzonych części na oryginalne, pochodzące bezpośrednio od producenta telefonu. W przypadku naprawy nieautoryzowanej serwis wykorzystuje zamienniki, które nie są w żaden sposób gorsze, a jedynie nieco tańsze. Klient ma prawo dokonać wyboru, w trakcie wypełniania formularza na stronie Digital Care.
Sklep Żabka chce, by usługa naprawy smartfona była dostępna dla każdego, nie zajmowała dużo czasu i była jak najmniej kontaktowa. Większość czynności wykonuje się przez internet, a jedyne co musi zrobić klient, to nadać smartfona w jednym ze sklepów Żabka. Łatwiej się nie da!