×
Wirtualna Polska

McDonald’s zmienia podejście do opakowań. Nowe pudełka z graficzną prezentacją danego produktu

Agencja kreatywna Pearlfisher podjęła współpracę z siecią restauracji McDonald`s w celu stworzenia nowych opakowań. Mają one odnowić wizerunek znanych potraw oraz dać „poczucie radości i lekkości”.

Wirtualna Polska
Wirtualna Polska

Wyjątkowe pudełka McDonald’s

Nowe projekty opakowań mają być o wiele bardziej kolorowe oraz mają pozytywnie wpływać na konsumentów. McDonald’s chce tworzyć pozytywny wizerunek swoich potraw, dlatego podjąć współpracę z brytyjską agencją kreatywną Pearlfisher. Nowe wzory mają nieść ze sobą pozytywne emocje.

Kolorystyka jest bardzo jasna i przywozi na myśl kreskówki

Wirtualna Polska
Wirtualna Polska

Jak tłumaczy Matt Sia, dyrektor kreatywny w Pearlfisher:

Piękno tkwi w prostocie kultowych pozycji McDonald’s. Chcieliśmy znaleźć wyjątkowy, rozpoznawalny i kultowy sposób, aby wyrazić to w każdej z nich. Zależy nam na sprawianiu dużej radości klientom za pomocą obrazów. Ożywianie osobowości poprzez prostą ilustrację pozwala na to, aby opakowanie było unikalne, funkcjonalnie, łatwe do zidentyfikowania, estetycznie minimalistyczne i co najważniejsze, bardziej emocjonalnie. Wszystko w tym systemie ma cel i pomaga aktywować pozycjonowanie marki McDonalda, aby wszyscy mogli cieszyć się pysznymi i przyjemnymi chwilami.

Wirtualna Polska
Wirtualna Polska

Nowe pudełka mają także sprawiać, że produkty są dużo bardziej rozpoznawalne

Grafiki są także tworzone z myślą o ich wykorzystaniu w reklamie za pomocą odpowiednich animacji

Wirtualna Polska
Wirtualna Polska

Co sądzicie o takiej komunikacji wizerunkowej?

17 pomysłowych opakowań, które zalotnie mrugają do każdego kupującego ze sklepowych półek

Przydatne triki w kuchni

Wirtualna Polska
Wirtualna Polska
Wirtualna Polska
Wirtualna Polska
Źródła: www.designboom.com, www.pearlfisher.com

Może Cię zainteresować